ב – 15.02.2016 תיפתח האפשרות להגיש בקשות לתמיכה מעזבונות המדינה לשנת 2017.
ניתן יהיה להגיש בקשות עד 31.03.16.

בהזדמנות זו נציין כי ועדת העזבונות טרם פירסמה את החלטותיה בנוגע לשנת 2016.

חובת הגשה מקוונת

ניתן להגיש בקשות לועדת עזבונות רק באופן מקוון באמצעות מערכת "יעל"ה" (יעוד עזבונות לטובת המדינה).

לשם כך יש צורך ב-2 צעדים מקדימים טכניים חשובים:

1. חובה להירשם למערכת מראש. כיצד נרשמים? יש למלא את טופס ההרשמה כולל חתימת עורך דין. במידה ולא קיבלתם תוך מספר ימים מייל המאשר כי בקשתכם לשיוך נציג אושרה, הבקשה לא נקלטה ויש לבצע הליך זה בשנית.
2. יש להצטייד בחתימה אלקטרונית באמצעות כרטיס חכם של מורשה חתימה אחד (מחברת קומסיין או פרסונל אי די). ניתן להשתמש בכרטיסים חכמים שהופקו לצורך עבודה במערכת מרכב"ה. למידע נוסף ראה באתר המשרד, לחץ כאן >>>

המלצות חשובות בהגשת הבקשה:

> אם אתם מוסד ציבור הפעיל שנתיים ומחזורכם גבוה מ-100,000 ₪ תוכלו לבקש הקצבה מוועדת העזבונות עבור פרויקט שאתם מבצעים. אתם רשאים להגיש בקשה רק עבור פרויקט אחד.
> בשום אופן אין לבקש הקצבה על פעילות נתמכת ממקור ממשלתי אחר.
> נסו להרשים את הועדה, שכנעו אותה מדוע הפרויקט חשוב, ציבורי וייחודי.
> שימו לב שהבקשה מוגשת בשלמות. בקשות החסרות מסמכים עלולות להיפסל, ללא אפשרות להשלמות יזומות. מילוי הטופס באופן תקין ומשכנע הוא חיוני ומהותי לשיקולי הוועדה בדיון למתן הקצבה.
> לידיעתכם, הוועדה אינה מעניקה תמיכה עבור חלוקת כסף מזומן / לרכישת תווי קנייה. נזכיר כי תמיכה בתווי קניה וסלי מזון ניתן לקבל באמצעות בקשה למשרד הרווחה (מחלקת עזבונות) על פי הקריטריונים הקבועים.
> הועדה אינה רשאית לתקצב אתכם מעבר למה שביקשתם. אז אל תחסכו! תבקשו סכום גבוה. ובמקרה הגרוע הוועדה תאשר פחות. הועדה מתקצבת עד 50% מעלויות הפרויקט.
> אם הגרעון הנצבר במוסד עולה על 50% מההכנסות, הועדה אינה רשאית לתקצב אתכם, אלא אם תצרפו נימוק משכנע.
> במידה ואתם רוכשים שירותים/מוצרים. יש לצרף הצעות מחיר.
> במידה ואתם מעוניינים לתמוך בנזקקים – צרפו קרטיריונים שוויוניים וברורים.
> במידה ואתם מבקשים בקשה עבור שכר – הוועדה תכיר רק באחוזי משרות שנוספו במוסד בעקבות הפרויקט המבוקש.
> למידע נוסף, פנו למשרדנו ונסייע לכם בהגשת הבקשה. לקבלת הצעת מחיר ניתן לפנות במייל: cpa.mishor@cpa.mishor.co.il